ارسال پیام به شرکت با استفاده از تیکت

خدمات و پشتیبانی - ایمن افزار

شرکت ایمن افزار شایگان ، همواره سعی بر حفظ ارتباط با مشتریان خود را دارد تا بتواند از نظرات آنان به بهترین شکل استفاده نماید . بنابراین روشهای مختلفی را در اختیار شما بزرگواران قرارداده است تا این ارتباط به صورت همیشگی حفظ شود و با یاری شما همواره  خدمات و محصولات خود را ارتقا دهیم.

• اولین و سنتی ترین روش ارتباطی استفاده از تلفن های شرکت است .

شرکت دارای بیش از ۳۰ خط تلفن است ، یعنی به طور همزمان بیش از ۳۰ نفر می توانند با شرکت تماس گرفته و مسائل خود را مطرح نمایند .

تنها کافیست با شماره ۶۶۴۲۴۲۷۵ تماس بگیرید . این شماره به اولین خط آزاد باقیمانده متصل شده  و شما را حتما به یکی از کارشناسان ما ارتباط می دهد  .

ساعات کاری شرکت  در روزهای کاری عادی ۸:۳۰ الی ۱۷ می باشد ( بخش پشتیبانی تا ساعت ۱۸ پاسخگوی شما خواهد بود ) پنجشنبه ها نیز از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳ پاسخگو خواهیم بود .

• روش دیگر ورود به سایت و استفاده از بخش ارتباط با ما می باشد . ضمن اینکه ایمیل های بخش مدیریت و فروش و پشتیبانی نیز در آنجا درج شده و می توانید از طریق این ایمیلها نیز با ما در تماس باشید .

• تلگرام ، روش دیگری است که میتوانید با ما در ارتباط باشید.کانال ما با عنوان @imenafzar در اختیار می باشد . می توانید عضو این کانال شده و علاوه بر آگاهی از اخبار مرتبط با شرکت ، در PV با مدیر در ارتباط باشید .

• سعی بر آن است که سیستم تیکت که از طریق سایت در دسترس شما می باشد را توسعه داده و ارسال پیام های شما  به سادگی از این طریق انجام شود . در حال حاضر می توانید با نام کاربری و رمز عبور وارد سایت شده و از بخش تیکیت ، پیام خود را ارسال نمایید .

• تلفن های ضروری در خارج از ساعات اداری :  تعدادی تلفن همراه در اختیار همکاران قرار گرفته است که شما می توانید در مواقع ضروری و خارج از ساعات اداری با این خطوط تماس بگیرید . (این خطوط در ساعات اداری خاموش می باشند  تا فرصت کافی به تماس های تلفن های ثابت وجود داشته باشد )

۰۹۱۲۴۴۰۰۷۴۴ فروش

۰۹۱۰۲۶۹۹۱۰۰ الی ۱۰۲ فروش

۰۹۱۰۲۶۹۹۱۰۳ الی ۱۰۹ پشتیبانی

نکته : شما به هر روشی که با ما تماس بگیرید ، ما تمام تلاش خود را برای پاسخگویی به شما انجام خواهیم داد . اگر تلفنی در همان لحظه پاسخ داده نشود ، قطعا بعدا با شما تماس می گیریم و اگر ایمیلی دریافت کردیم ، پاسخ آن ارسال می شود . اگر تیکت ارسال کردید پیگیری می شود و اگر از طریق پی وی با تلگرام مدیر کانال در ارتباط بودید ، حتما نتیجه خواهید گرفت .

0 Reviews

helpdu

→ خواندن مطلب قبلی

پشتیبانی ویژه

خواندن مطلب بعدی ←

شرایط عمومی خدمات پشتیبانی نرم افزار

یک مورد نظر

  • اتصال به بیمه ها از نرم افزار

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *