تنظیمات ارسال اسناد به حسابداری (کد ۶۸۳۱)

وبلاگ - ایمن افزار

از طریق این فرم اتصال بین نرم افزار شارپ و حسابدرای برقرار می شود .

گزینه اول “فعال سازی” کلید اصلی ارتباط است . یعنی اگر این گزینه فعال نباشد کلا ارتباطی بین شارپ و حسابداری برقرار نخواهد بود .

اگر گزینه فرم فاکتور فعال باشد یعنی از  لحظه فعال مردن این گزینه به بعد تمام اسناد فاکتور یعنی خرید از شرکتهای پخش و تبادلات چه خرید و چه فروش در شارپ آماده ارسال خواهند بود و نیازی به فعال سازی توسط کاربر نخواهد بود .

فعال شدن گزینه فرم فروش هم مانند گزینه فرم فاکتور باعث می شود اسناد فرم فروش یعنی ، فروش با نسخه ، فروش آرایشی و بهداشتی و OTC و ارتوپدی همه به صورت خودکار در شارپ آماده سازی شوند برای ارسال به حسابداری

اگر دو گزینه اخیر غیر فعال باشند ، در هر بار انتقال اسناد به حسابداری باید به این فرم مراجعه کنیم و از بخش گزینه انتقال اسناد اقدام کنیم .

نرم افزار شارپ - ایمن افزار


انتقال اطلاعات پایه :

در این بخش اطلاعات سرفصل های  شارپ به حسابداری تعیین می شوند . این کار برای یکبار و دراولین ارتباط با حسابداری انجام میشود و پس از آن نیازی به استفاده از این بخش نیست

ابتدا همه موارد را فعال کرده و انتقال را می زنیم

نکته : اگر گزینه ” آماده سازی برای ارسال مجدد اسناد ” تیک بخورد و انتقال را بزنیم ، سیستم حافظه اسناد ارسال شده به شارپ را پاک می کند و ممکن است در انتقال بعدی اسناد با اسناد تکراری مواجه شوید . پس در استفاده از این گزینه دقت کنید و به نتیجه آن خوب توجه نمایید .

نرم افزار شارپ - ایمن افزار


انتقال اسناد :

در این بخش ابتدا مشخص می کنیم که چه نوع اسنادی را می خواهیم انتقال دهیم

فرم فروش : شامل نسخه ، آرایشی و بهداشتی ، OTC  و ارتوپدی میباشد .

فاکتور خرید : فقط فاکتور های خرید از شرکتهای پخش و همکاران  که در فرم ۳۲ مشاهده می شود

فاکتور فروش : فقط فاکتورهایفروش  تبادل دارویی با همکاران یا مشتریان مشخص شده در شارپ

وقتی برای اولین بار از نرم افزار حسابداری  استفاده می کنیم لازم است ابتدا اسنادی که قبلا در شارپ ثبت شده اند را از تاریخ مشخص تا تاریخ مشخص بعدی  آماده سازی نماییم تا بعدا تحویل حسابدرای شود .

نرم افزار شارپ - ایمن افزار

در صورتیکه تیک های تب اول فعال باشند و تنظیمات گفته شده در این بخش را انجام داده باشید ، از این پس نیازی به ورود به این فرم نخواهید داشت

0 Reviews

helpdu

→ خواندن مطلب قبلی

تنظیمات نمایشگر صندوق (کد ۶۸۱۰)

خواندن مطلب بعدی ←

تنظمیات دستگاههای POS (کد ۶۸۳۲)

۲ مورد نظر

  • بسیار نرم افزار مکمل و کاربردی خوبی است . قبلا از نرم افزار حسابرس استفاده میکردم ولی الان خیلی از مشکلات حسابداریم با این نرم افزار خوب شده خطاهای انسانی کاربر های داروخانه را خیلی راحت با محیط حسابداری و شارپ میتونم کنترل کنم .
    تشکر از شرکت شایگان –

    • ممنون از ثبت نظر شما

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *