ملزومات و مواد مصرفی

سخت افزار و شبکه - ایمن افزار

کاغذ ، کاغذ مخصوص فیش پرینتر ، لیبل های مخصوص لیبل پرینتر ، ریبون پرینتر اولیوتی و کابل های تبدیل و …  جزو ملزومات مصرفی در داروخانه شما می باشند . برای  تهیه آنها  و مشاوره با کارشناسان ما ، می توانید با بخش فروش تماس بگیرید .

– رول کاغذهای حرارتی،  مخصوص فیش پرینتر

رول حرارتی ۸ سانت ۵۰ متری – سفید

رول حرارتی ۸ سانت – ۵۰ متری رنگی (زرد،سبز و صورتی )

رنگ بندی های مختلف برای استفاده در استیشن های مختلف کاری پیشنهاد میشود . به طور مثال پذیرش نسخه فیش صورتی صادر می کند و صندوق فیش زرد تا روند کار بهترین شکل ممکن را داشته باشد .

نکته : قیمت کاغذ سفید معمولا از انواع رنگی آن پایین تر است .

برای مشاهده چگونگی استفاده از پرینتر حرارتی و نحوه جایگزاری کاغذ اینجا کلیک کنید

– ریبون پرینتر اولیوتی

پرینتر اولیوتی، با استفاده از ریبون کار می کند . ریبون،  نوار باریکی است که در مقابل هد دستگاه قرار گرفته و باعث چاپ می شود . بعد از مدتی که از پرینتر استفاده کردید ، نیاز به تعویض ریبون خواهید داشت . نحوه جایگذاری ریبون در فیلم آمورشی مربوط به پرینتر ارائه شده است  . برای مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

رول لیبل ، مخصوص پرینتر های لیبل

ممکن است در داروخانه بخواهید بارکد کالاها را بر اساس سلیقه خودتان تعیین کنید و یا اینکه دستور مصرف یا مشخصات دیگر داروها را بر روی لیبل پرینت گرفته و بر روی دارو الصاق نمایید . در این صورت شما نیاز به دستگاه پرینتر لیبل دارید و همینطور کاغذ های مخصوص برای این دستگاه .

کابل تبدیل امگا

در بخش توضیح پرینترهای سوزنی در مورد کابل تبدیل امگا صحبت کردیم ، مجددا اشاره مختصری در این زمینه خواهیم داشت .

پرینتر اولویتی به صورت پیش فرض از کابل با پورت COM استفاده می کند . اما این نوع درگاه در تجهیزات جدید کامپیوتری مانند لپ تاپ ها و کامپیوتر های All In One وجود ندارند و شما به ناچار برای استفاده از پرینتر اولیوتی باید کابل تبدیل تهیه نمایید . تبدیل های مختلفی  در بازار وجود دارند اما اکثر آنها عملکرد درستی ندارند . در طی این سالها تنها کابل مناسبی که برای این کار شناخته ایم کابل امگا می باشد .

پس اگر در استفاده از پرینتر اولیوتی به همین دلیل مشکل دارید حتما کابل امگا تهیه نمایید .

نکته : این نوع کابل نیاز به استفاده از درایور دارد .

0 Reviews

helpdu

→ خواندن مطلب قبلی

قفل سخت افزاری

خواندن مطلب بعدی ←

شبکه و تجهیزات مرتبط

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *