عملیات پشتیبان گیری (کد ۶۴۱)

وبلاگ - ایمن افزار

این منو یکی از مهمترین قسمتهای نرم افزار می باشد. برای گرفتن پشتیبان از اطلاعات برنامه کاربرد دارد.که پس از انتخاب این قسمت باید مسیری که می خواهیم فایل پشتیبان در آنجا ذخیره گردد را تعیین نماییم و سپس عمل گرفتن فایل پشتیبان از برنامه شروع می شود که پس از اتمام، پیغام “پایان عملیات پشتیبانگیری با موفقیت” نمایش داده می شود.

نکته خیلی مهم: در فواصل زمانی مشخص حتماً فایل پشتیبان تهیه و در محلی امن نگهداری نمایید.ضمناً توجه داشته باشید که عمل پشتیبانگیری تنها از سیستم server فابل تهیه می باشد.

نرم افزار شارپ - ایمن افزار


بازیابی پشتیبان  (کد ۶۴۲ )

این قسمت نیز در مواردی کاربرد دارد که بخواهیم فایل پشتیبانی را بازیابی کنیم.به این صورت که با انتخاب این گزینه پنجره ای باز می شود که باید در آنجا به مسیری که فایل پشتیبان را ذخیره کرده ایم رفته و فایل مورد نظر را انتخاب و با زدن کلید open فایل را فراخوانی می کنیم که به داخل برنامه برگردانده می شود.

نکته خیلی مهم: توجه نمایید در صورت انجام عمل بازیابی پشتیبان،اطلاعات فایلی که انتخاب و بازیابی می گردد جایگزین اطلاعات موجود در برنامه می گردد، لذا حتماً قبل از بازیابی از وجود فایل پشتیبان صحیح اطمینان حاصل نمایید.

نرم افزار شارپ - ایمن افزار


پشتیبان گیری جهت ارسال به ایمن افزار  (کد ۶۴۳۱ )

ممکن است مواردی پیش آید که نیاز به ارسال فایل پشتیبان به شرکت داشته باشیم در اینصورت با هماهنگی شرکت از این قسمت فایل پشتیبان را تهیه کرده و ارسال می نماییم. به این صورت که ابتدا مسیری را که می خواهیم فایل در آنجا ذخیره گردد را انتخاب کرده و پنجره پشتیبان گیری (مطابق شکل زیر) باز می شود و انجام مراحل را دقیقاً هماهنگ با شرکت پیش می رویم.

نرم افزار شارپ - ایمن افزار


پشتیبان گیری موارد خاص  (کد ۶۴۳۲ )

گاهی نیاز به تهیه پشتیبان موارد  خاص می باشد، در اینحالت نیز هماهنگی از سوی شرکت ایمن افزار انجام می شود. کد ایمن افزار از سوی شرکت ارسال شده و می توان پشتیبانگیری موارد خاص را انجام داد.


تاریخچه پشتیبان گیری  (کد ۶۴۳۳ )

این قسمت لیستی از سوابق پشتیبان گیری های اخیر را نمایش می دهد.


تنظیمات پشتیبان گیری  (کد ۶۴۳۴ )

از این قسمت می توان جهت اعمال یکسری تنظیمات عمومی پشتیبان گیری مثل تعیین مسیری بصورت پیش فرض که می خواهیم همیشه فایل در آن آدرس ذخیره گردد استفاده نماییم.

نرم افزار شارپ - ایمن افزار


ارسال فایل به شرکت ایمن افزار  (کد ۶۴۳۵  )

جهت ارسال فایل به شرکت از این قسمت استفاده می کنیم که در اینجا فایل مورد نظر را انتخاب و تعیین حجم(فشرده سازی)، فایل مورد نظر را ارسال کرد.


بازیابی موردی (کد ۶۴۳۶ )

جهت بازیابی مواردی خاص در برنامه از این گزینه استفاده می کنیم که کد ایمن افزار درخواست می شود. برای دریافت کد با شرکت تماس گرفته و کد را دریافت و وارد می نماییم.


بازیابی برنامه به قبل از بروز رسانی  (کد ۶۴۳۶۱ )

در مواقعی که عمل بروزرسانی در نرم افزار انجام گرفته باشد و به هر دلیلی بخواهیم به حالت قبل از بروز رسانی برگردیم از این قسمت استفاده می کنیم که کد ایمن افزاردرخواست می شود. برای دریافت کد با شرکت تماس گرفته و کد را دریافت و وارد می نماییم.

نرم افزار شارپ - ایمن افزار


بازیابی از طریق آدرس  (کد ۶۴۳۷ )

برای بازیابی فایل پشتیبان از طریق آدرسی که به آن می دهیم استفاده می شود.

نرم افزار شارپ - ایمن افزار


پشتیبان گیری از طریق آدرس  (کد ۶۴۳۸ )

برای ایجاد فایل پشتیبان از طریق آدرسی که به آن می دهیم استفاده می شود.

نرم افزار شارپ - ایمن افزار


حذف اطلاعات سیستم  (کد ۶۴۴ )

برای حذف اطلاعات سیستم( کد ۶۹۱ ) از این گزینه استفاده می کنیم. کد ایمن افزار از ما می خواهد که برای دریافت کد با شرکت تماس گرفته و کد را دریافت و وارد می نماییم.

نرم افزار شارپ - ایمن افزار


بازیابی انفصالی پشتیبانی  (کد ۶۴۶ )

جهت بازیابی چند فایل پشتیبان از این گزینه استفاده می کنیم که کد ایمن افزار از ما می خواهد که برای دریافت کد با شرکت تماس گرفته و کد را دریافت و وارد می نماییم.

نرم افزار شارپ - ایمن افزار

0 Reviews

helpdu

→ خواندن مطلب قبلی

کاربران (کد ۶۳۱)

خواندن مطلب بعدی ←

چاپگرها (کد ۶۸۱)

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *