صورتحساب سازمان بیمه گر

ایمن افزار

در آخر هر ماه ،داروخانه ها باید لیست نسخ ماهانه را به سازمانهای بیمه گر مربوطه ارائه دهند . برای این کار باید از  منوی ۴۲۱ وارد فرم مربوطه شوید.

نرم افزار داروخانه - ایمن افزار

اگر پرونده ماهانه تشکیل نشده باشد آن را تشکیل بدهید

برای ایجاد NOS  بر روی گزینه فایل خروجی NOS  کلیک کنید یا  از کلید F12  استفاده نمایید .

نرم افزار داروخانه - ایمن افزار

کد داروخانه سازمان ، مسیر مورد نظر و نام فایل را مشخص  نمایید و خروجی را ایجاد نمایید .

نکته : همین فایل را می توانید بر روی سی دی رایت کرده و به سازمان ارسال نمایید.

تا اینجای کار مشکل خاصی نیست و تقریبا همه آن را می دانند .اما بسیاری از داروخانه ها هر ماه با بخش پشتیبانی تماس می گیرند و اعلام می کنند که نسخه یا نسخه هایی در پرونده ماهانه مربوطه نیست . در این حالت باید چند نکته را بررسی کنیم .

ابتدا مطمئن شوید که این نسخه یا نسخه ها در لیست ماه بعد یا ماههای دیگر وجود ندارند (این مورد بسیار شایع است ) پس   به لیست ماه بعد یا ماههای دیگر بروید .اگر پرونده نداشت آن را تشکیل بدهید و بعد نسخ موجود در آن ماه را ببینید . ممکن است نسخه ای که در لیست نسخ مورد نظر نبوده آنجا پیدا شود .

نرم افزار داروخانه - ایمن افزار

اگر چنین بود و نسخه در لیست ماه بعد بود می توانید روی آن کلیک راست کرده و آماده سازی برای انتقال را بزنید . بعد دوباره به لیست ماه قبل رفته و آنجا با کلیک راست  انتقال بدهید

نرم افزار داروخانه - ایمن افزار

نرم افزار داروخانه - ایمن افزار

نکته : دلیل جابجایی نسخه در پرونده ماهانه  آن است که در پایان ماه و ابتدای ماه بعد داروخانه ها اقدام به ثبت نسخ می کنند در حالیکه تاریخ سیستم ماه جدید است . مثلا در روز اول دی ماه نسخ ۳۰ ام آذر ثبت می شوند و چون تاریخ سیستم دی ماه است ، نسخه به صورت خودکار در پرونده دی ماه ثبت می شود .دلیل دیگر هم ممکن است این باشد که کاربر خود در هنگام ثبت نسخه پرونده ماهانه را تغییر داده باشد .

نکته :  اگر نسخه در لیست نسخ عادی نباشد ممکن است ، در لیست نسخ جداگانه باشد . نسخی که به سقف تاییدی رسیدند به شرطی که در شرایط سازمان همین شرایط برایش تعیین شده باشند در لیست جداگانه نمایش داده می شوند .

نکته : اگر بخواهید همه نسخ ، عادی و جداگانه را یکجا به سازمان ارسال نمایید گزینه همه موارد را انتخاب نمایید.

نرم افزار داروخانه - ایمن افزار

در این حالت می توانید در هنگام ثبت نسخه پرونده ماهانه را تغییر دهید . پس روی نوشته پرونده ماهانه کلیک کنید و تغییر پرونده نسخه جاری را بزنید . به جای دی  ۹۸  باید آذر ۹۸ را انتخاب نمایید .

نرم افزار داروخانه - ایمن افزار

ضمنا مطمئن شوید که نسخه مورد نظر شما در حالت موقت یا حذف شده نباشد . برای این کار می توانید از منوی ۴۱۵ ، جستجو را انجام بدهید .

نکته : اگر در هنگام ایجاد خروجی سازمان با پیغام خطا مواجه شدید ، نسخ را دوباره بررسی نمایید

نرم افزار داروخانه - ایمن افزار

0 Reviews

helpdu

→ خواندن مطلب قبلی

سفارش خرید

خواندن مطلب بعدی ←

گزارش خرید و فروش فصلی TTMS

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *