بروزرسانی نرم افزار

خدمات و پشتیبانی - ایمن افزار

بروزرسانی نرم افزار همواره در حال انجام است و تیم تولید شرکت ایمن افزار شایگان به طور مداوم گزارشات مختلف کارایی و عملکرد  نرم افزار را رصد کرده و مشکلات و خطاها را رفع می کنند . از سوی دیگر، تغییرات در قوانین و ظهور سخت افزارهای جدید و … همگی باعث تغییرات در نرم افزار می شود . بنابراین ارائه ورژن جدید نرم افزار اجتناب ناپذیر خواهد بود .

نکته : پیشنهاد ما آن است که  تا زمانیکه واقعا  نیاز به دریافت ورژن جدید،  به دلیل خطا در نرم افزار یا ایجاد امکانی ضروری ، را نداشتید اقدام به بروزرسانی نکنید . دلیل این امر آن است که معمولا در ورژن های جدید برخی روندها تغییر می کند و اگر کاربران شما به روند قبلی عادت کرده باشند ، ممکن است تغییرات را مناسب ندانند. ضمن اینکه در ورژن های جدید حتما احتمال بروز خطا بیشتر از قبل بوده و باید به مرور زمان خطاهای جدید شناسایی و رفع شوند .  

نکته : همیشه ،  همیشه و همیشه ، قبل از بروزرسانی نرم افزار فایل پشتیبانی تهیه نمایید . به دلایل مختلف  و گاه  نا معلوم ممکن است  پس از بروزرسانی نرم افزار، اطلاعات شما دچار مشکل شود . در چنین مواقعی استفاده از فایل پشتیبان تنها کار ممکن خواهد بود .

برای آگاهی از آخرین تغییرات در ورژن های جدید نرم افزارمی توانید به بخش ” ویژگی های جدید نرم افزار” مراجعه نمایید . در این بخش اخبار مرتبط با ورژن جدید ، دلایل ایجاد تغییرات و چگونگی ایجاد تغییرات مشخص می شود .

نکته : بروزرسانی نرم افزار ،  تنها در اختیار مشتریانی قرار می گیرد که دارای قرارداد  فعال در این زمینه باشند . یعنی مشتریانی که قبلا نرم افزار را تهیه کرده و قرارداد آنها به اتمام رسیده باشد، امکان دریافت بروزرسانی ها را نخواهند داشت و برای اینکار باید اقدام به تمدید قرارداد پشتیبانی نمایند .

0 Reviews

helpdu

→ خواندن مطلب قبلی

بروزرسانی قیمتها و تعهدات بیمه

خواندن مطلب بعدی ←

تمدید قرارداد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *