سیستم اتوماسیون تغذیه

نرم افزار نماد - ایمن افزار

نیازمندیهای  استفاده از سیستم اتوماسیون تغذیه :

جهت استفاده از سیستم اتوماسیون تغذیه وجود زیر ساختها و امکاناتی خاص ضروری می باشد این امکانات در دو بخش سخت افزار و نرم افزار طبقه بندی می شود . تجهیزات سخت افزاری در نظر گرفته شده برای این سیستم بسیارساده بوده و از سوی دیگر با هزینه ای بسیار ناچیز قابل تهیه می باشد .


روند کلی اجرای سیستم :

۱- کارت

 : این کارتها از نوع RFID بوده و با استاندارد خاصی تهیه می شود . این کارتها بدون  چاپ بر روی آنها، تا سالیان متمادی و برای افراد متعدد قابل استفاده خواهد بود .

اما باید توجه داشت که در صورت چاپ مشخصات افراد بر روی این کارتها ، می توان از آنها به عنوان کارت شناسایی پرسنلی نیز استفاده نمود (که طبیعتا باعث افزایش هزینه های دانشگاه خواهد گردید .)

۲- دستگاه کارتخوان :

جهت برقراری ارتباط بین کارت و اطلاعات موجود در نرم افزار نیاز به وجود دستگاه کارتخوان می باشد که امکان درج اطلاعات بر روی کارت و یا خواندن اطلاعات از کارت را دارد . این دستگاه با اتصال به یک PC  قابل استفاده خواهد بود.

توجه داشته باشید که دستگاه کارتخوان دو نوع کاربرد دارد

الف – ثبت اطلاعات دانشجو یا استاد در کارت که معمولا واحد دانشجویی مالک یکی از این دستگاهها بوده و مسئول مربوطه با ورود به نرم افزار و فراخوانی اطلاعات دانشجویان و اساتید از نرم افزار نماد اقدام به اختصاص هر کارت به یک نفر می کند .

ب- خواندن اطلاعات از روی کارت در محل سلف که در این حالت دستگاه کارتخوان به یک کامپیوتر متصل است و پس از ارائه کارت، تصویر دانشجو یا استاد و  شرایط رزرو غذا برای آن روز و آن وعده نمایش داده می شود و معلوم می شود که آا باید غذا ارائه شود یا نه

۳- وجود نرم افزار رزرو غذا

۴- وجود نرم افزار نماد و نماد تحت وب

۵- وجود سیستم پرداخت اینترنتی شهریه

با نصب سیستم رزرو غذا امکاناتی در نماد تحت وب و بخش دانشجویان و اساتید آن اضافه می شود که داشنجویان و اساتید می توانند با ورود به آن روزهای هفته و غذای آن روز را مشاهده نموده و بر اساس میزان شارژ مالی شان ، غذا رزرو نمایند . در صورت نداشتن اعتبار مالی نیز از طریق سیستم پرداخت اینترنتی می توانند اعتبار خود را شارژ نمایند .

نرم افزار نماد - ایمن افزار


نرم افزار نماد - ایمن افزار نرم افزار نماد - ایمن افزار


نرم افزار نماد - ایمن افزار


سیستم نماد گویا :

امروزه  با استفاده از سیستم های  تلفن گویا ،  بدون نیاز به حضور فرد در سازمان و بدون نیاز به منشی می توان به اطلاعات مورد نیاز دسترسی داشت . به عنوان مثال : برای دسترسی به حساب یانکی و اطلاع از آخرین گردش های مالی از سیستم های تلفن گویا در بانکها  استفاده می شود .البته این سیستم در بسیاری از ادارات و موسسات نیز مورد استفاده قرار گرفته که نتایج حاصل از آنها بر همگان روشن است .

در مراکز آموزش عالی نیز برای اطلاع رسانی به دانشجویان با توجه به بعد مسافت و مشکلات دیگر دانشجویان ، می توان از طریق خط تلفن با سیستم تماس گرفته و اطلاعاتی از قبیل نمرات ، وضعیت حساب و … را به صورت صوتی بشنوند.

سیستم فوق که حاصل طراحی شرکت ایمن افزار می باشد در گذشته  نیز ، ارائه شده بود اما در محصول قبلی به سخت افزار گرانقیمتی نیاز بود . که با ارائه این محصول نیاز به این نوع سخت افزار  نبوده و تنها با استفاده از مودم قابل پیاده سازی می باشد . در این سیستم دانشجویان به صورت Online به آخرین اطلاعاتی که در سرور مرکزی ثبت شده است دسترسی و با ورود نام کاربری و کلمه عبور می توانند، اطلاعاتی را که سیستم به آنها اجازه می دهد ، را مشاهده نمایند.همچنین  این امکان می تواند برای پرسنل ، اساتید و مدیران نیز ارائه شود.

سخت افزار مورد نیاز برای راه اندازی این سیستم شامل :

۱-      یک خط تلفن مستقیم

۲-      یک دستگاه کارت تلفن ( براساس نوع نیاز مشتری)

((سرویس های نماد تحت web   (پورتال)    ، SMS ،اتوماسیون تغذیه و تلفن گویا ، به عنوان سرویس ها و امکانات جانبی  نماد ارائه می شوند . و برای تهیه  این سیستم ها  نصب و وجود  نرم افزار نماد ،  لازم  می باشد .))

شرکت ایمن افزار با استفاده از پرسنل مجرب و کارآزموده همواره در کنار مشتریان خود بوده و خواهد بود و نتیجه این تعامل ،  همکاری با  بیش از ۳۰۰۰ داروخانه ، ۳۰۰ دانشگاه ، دانشکده و آموزشکده و ۱۰۰ شرکت صنعتی و دهها سازمان خصوصی و دولتی( از جمله وزارت آموزش و پرورش ، اداره کل مخابرات استان تهران ،صنایع مخابرات صا ایران ، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و ….) می باشد .

0 Reviews

helpdu

→ خواندن مطلب قبلی

آموزش سریع تصویری نماد

خواندن مطلب بعدی ←

سند اول دوره (کد ۲۱)

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *