حسابداری و ارتباط با شارپ

ویژگی های جدید شارپ

ارائه : تیر ۹۷

اتصال نرم افزار حسابداری به نرم افزار شارپ

مدتها در تلاش بودیم تا نرم افزار حسابداری کامل و مناسبی را طراحی نماییم که تا جای ممکن به صورت خودکار عمل کرده و  بهترین نتیجه را ارائه نماید .

اولین ورژن این نرم افزار در تابستان ۹۷ ارائه شد و همزمان با آن ورژن جدید نرم افزار شارپ نیز آماده شد . این دو نرم افزار علیرغم استقلالی که دارند ، در ارتباط کامل با یکدیگر بوده و می توان آنها را به نوعی یک نرم افزار  یکپارچه تعریف نمود .

در حال حاضر هر تراکنش مالی که در نرم افزار داروخانه (شارپ) اتفاق می افتد، باعث ایجاد یک سند حسابداری شده و این اسناد به صورت مستقیم به نرم افزار حسابداری ارسال می شود . حتی ممکن است شما نسخه ای را در روز بعد حذف یا اصلاح نمایید،در این حالت اصلاحیه سند بلافاصله ایجاد شده و در اسناد روز بعد اصلاحیه اعمال خواهد شد .

وقتی تمام تراکنش های مالی شارپ به حسابداری منتقل شود ، می توان نتیجه گرفت که بیشترین کارهای حسابداری داروخانه به صورت استاندارد انجام شده است و جای نگرانی در این زمینه نخواهد بود .

شما در هر لحظه که اراده کنید حساب شرکتهای پخش را می توانید ببینید . حساب سازمان های بیمه گر و هر سرفصل دیگری که در نرم افزار دارید را می توانید ببینید . در هر لحظه تراز مالی تان را بررسی کنید و در هر لحظه صورت سود و زیان را مشاهده کنید .

برای استفاده از این نرم افزار حتما با شرکت تماس گرفته و آن را نصب کنید . نگران اینکه دانش حسابداری ندارید نباشید . چون آموزش های متناسب با نیاز شما به عنوان مدیر داروخانه در همین سایت ارائه شده است .

0 Reviews

helpdu

→ خواندن مطلب قبلی

گزارش مصرف مازاد

خواندن مطلب بعدی ←

گزارشات جدید انبار

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *