بیماران (کد ۱۶)

وبلاگ - ایمن افزار

بیماران همان مشتریان عادی داروخانه هستند که ممکن است به آنها دارو بفروشیم با نسخه یا OTC  و یا آرایشی و بهداشتی یا ارتوپدی . یعنی فروش عادی داروخانه به این افراد انجام می شود .

ممکن است در حالت عادی مشخصات بیمار را ثبت نکنید . پس اسم بیمار را در این لیست مشاهده نخواهید کرد و فاکتور فروش بدون نام بیمار درج می شود . اما اگر مورد نیاز باشد ، می توانید مشخصات بیمار را ثبت کنید

در فرم های فروش گزینه ALT + Z  امکان درج نام بیمار را فراهم می کند . اگر از قبل برای بیمار پرونده درج کرده باشید با وارد کردن کد ملی یا شماره پرونده مشخصات بیمار از پرونده پر می شود .

وقتی در لیست بیماران بر روی نام بیمار کلیک کنید سوابق خرید بیمار و اقلام خریداری شده نیز نمایش داده می شود.

نرم افزار شارپ - ایمن افزار

نکته : اگر بخواهید بیمار حساب باز داشته باشد ، یعنی  سرفصل معادل در حسابداری داشته باشد باید تیک ارسال به حسابداری را فعال کنید.

مشخصات بیمار - نرم افزار داروخانه شارپ

ایجاد پرونده اتوماتیک بیمار: در قسمت فروش با نسخه هنگام ورود اطلاعات نسخه برای اینکه اطلاعات بیماری که وارد می کنیم بصورت اتوماتیک پرونده سازی شود، حتماً باید در تنظیمات فرم فروش داروخانه ایCtrl+F9 گزینه “تشکیل پرونده اتوماتیک بیمار” تیک زده شود و با وارد کردن سریال بیمه شده و نام و نام خانوادگی بیمار بصورت اتوماتیک برای آن بیمار پرونده تشکیل می شود.

0 Reviews

helpdu

→ خواندن مطلب قبلی

تعریف عوامل کاهنده و افزاینده (کد ۱۵۶)

خواندن مطلب بعدی ←

بروز رسانی قیمتها و تعهدات (کد ۱۷۱)

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *